Vicent Català, Secretari Local de Compromís per Muro “esperem que la Consellera complisca la seua paraula i puga ser una realitat el més prompte possible”.

La Consellera d’Educació Maria José Català ha anunciat aquest dimecres a Castalla la construcció del CEIP El Bracal, una prioritat que des de 2008 Compromís per Muro ha reivindicat.

Maria José Català ha assegurat que la intervenció al CEIP El Bracal està prevista per al 2015. Aquesta construcció està pendent des de 2008 , quan l’anterior edifici va haver de ser desallotjat per problemes d’aluminosi.

Des de l’equip de Govern s’ha treballat des del primer moment per que els xiquets i xiquetes i el professorat pogueren estar en les millors condicions possibles. “Han estat molts els enganys i entrebancs per part d’alts dirigents del Partit Popular i de la Conselleria d’Educació com el anterior Conseller d’Educació José Císcar, ara però, sembla que s’han decidit a mamprendre el que des de Compromís sempre hem considerat una prioritat, la construcció d’un centre educatiu públic que alberga a més de 600 alumnes”, afirma Vicent Català.

Amb l’aprovació del projecte bàsic per part del plenari i la cessió dels terrenys ara fa 5 anys, la Conselleria d’Educació era la única responsable de la seua construcció.

“El 2015 és any d’eleccions, esperem que cap membre del Partit Popular jugue a fer-se la foto i a vendre falses promeses, que es deixen de primeres pedres i d’actes fastuosos, que es posen a treballar per aconseguir el benestar dels murers i mureres, el benestar dels xiquets i xiquetes de Muro i que el nou CEIP El Bracal siga una realitat el més prompte possible. Ahí trobaran el suport de Compromís. Estarem espectants i al igual que hui ens congratulem per l’anunci, seguirem reivindicant la seua necessitat fins que aquest siga una realitat” destaca Vicent Català, Secretari Local de Compromís per Muro.