El passat divendres 8 de Març, més de 50 persones van participar i gaudir de l’acte organitzat per Joves amb Compromís de Muro per reivindicar el Dia de la Dona Treballadora.

L’acte, baix el títol “Dones lliures en un país lliure” va voler commemorar el dia internacional de les dones, aquest dia està reconegut per l’Organització de les Nacions Unides (ONU). És un dia aprofitat tradicionalment per reivindicar el feminisme, lluita de la dona per la seua participació juntament amb l’home al camp del treball i a la societat en general.

Aquesta activitat va tindre lloc a les 19 hores al Parc del Batà de Muro, la germanor i el bon ambient van ser claus en aquest acte on primer es van llegir poemes de diferents autores i autors amb una temàtica comú, la dona i el seu paper de lluita i defensa dels drets i per enfortir els valors humans, i tot seguit l’acte va continuar amb l’actuació del grup agressà, compost principalment per xiques, Entre Soques i Rebrotins.

Des de Joves amb Compromís per Muro volen agrair la gran afluència de gent que va participar en aquesta activitat i aprofiten per anunciar que “ara més que mai, cal seguir reivindicant els drets de les dones, dels xiquets i dels majors, reivindicar i lluitar per el benestar de les persones que més o necessiten, reivindicar la necessitat de retornar a uns valors perduts, a ajudar-se entre les persones, a caminar junt a les persones i és per això que des de Muro seguirem defensant el paper i els drets de les dones, de les persones LGTB, dels dependents, i en general dels i les joves i majors del nostre poble”.