El proper divendres 22 de febrer a les 20h a la Casa de Cultura (C/ Sant Jordi, 34) de Banyeres de Mariola es durà a terme l’Assemblea Constitutiva de Joves amb Compromís per l’Alcoià – el Comtat – les Foies. Tània Climent, responsable de la Comissió Organitzadora ha manifestat que amb la constitució del col•lectiu comarcal integrat per membres del BLOC JOVE, Joves amb Iniciativa i adherits a Compromís menors de 30 anys, “Volem donar resposta a la realitat de les comarques, estar al costat dels i les joves i ser la seua veu.”

Climent ha destacat que la constitució de Compromís és un trionf per a la ciutadania, que pot adherir-se a la Coalició sense haver de militar a cap dels partits que la formen, “Compromís és un projecte obert a tothom, bé per a persones cansades dels partits de sempre, bé per a persones amb il•lusió de participar d’un projecte ciutadà enfocat a canviar aquest sistema social injust per a la majoria”.

Des de Joves amb Compromís treballarem per a reivindicar i exigir més polítiques de joventut i contra l’atur als pobles d’aquestes comarques i per a que les administracions empenten polítiques tan necessàries entre el jovent com les d’igualtat i diversitat. “Els joves tenim un paper clau dins la Coalició Compromís, la visió dels joves és molt important ja que nosaltres som el present i el futur dels nostres pobles.”

Finalment, Tània Climent ha convidat a l’Assemblea Constitutiva a totes i tots aquells que vulguen participar i sumar-se al canvi urgent que necessita el nostre País Valencià.