Aquesta setmana estem gaudint de les activitats de la XXII Setmana Cultural de l’Associació de Jubilats i Pensionistes “Penya el Frare” de Muro.

A les 14 hores se celebrarà un dinar al Restaurant Casa Víctor al que assistiran més de 350 persones, entre socis de l’entitat, i autoritats. A part de la consellera de Benestar Social Asunción Sanchez Zaplana, s’espera la presència de la directora general d’Acció Social i Majors Pilar Albert, el diputat provincial Jaume Pascual, l’alcalde de Muro Rafa Climent, i la regidora de Benestar Social Elisa Genís.

Cal destacar que durant tota la setmana, hi han hagut activitats. Dilluns s’iniciava la Setmana Cultural amb una missa en homenatge als jubilats i pensionistes difunts. Dimarts el grup de teatre de l’Associació interpretava el sainet “Com si forem novençans” de Rafael Calvo. Dimecres va ser el torn per a la conferència “La història del cinema a Muro” a càrrec de Virgili Colomina, i ahir dijous es presentava a la Reina 2014, Palmira Esteve, i als seus Dames d’Honor, comptant al seu torn amb les actuacions del Grup de Gimnàstica, el Cor de Jubilats i la Rondalla la Lira de Muro.