Vine amb Compromís a l’Aplec del Puig del Darrer Diumenge d’Octubre

Com cada any, el més d’octubre és un mes de celebracions per als que estimem la nostra terra i el Bloc Nacionalista Valencià i Compromís celebrem l’arribada de Jaume I a València amb una gran festa en el Puig.

Enguany el Darrer Diumenge d’Octubre el celebrem el diumenge 26 a l’esplanada del mercat del Puig. Un lloc tradicional d’encontre, on cada any hi ha una oferta cultural i festiva més elevada.

Els preparatius del 37é Aplec del Puig ja estan molt avançats, ara doncs, passem a informar-vos dels últims detalls sobre la festa i els col·lectius guardonats amb el BLOC D’HONOR. Aquest any són:

-Senyera Infinita

-Confederació d’AMPEs Gonzalo Anaya

-Coordinadora de professorat interí-STEPV

-Sindicat d’estudiants BEA

Enguany, també rebran una menció d’honor els següents centres escolars: Herrero (Castelló), Emili Lluch (Nàquera), Pare Català (València), Cremona (Alaquàs), Bracal (Muro), Ramiro Jover (València), Martínez Valls (Ontinyent) i Bonavista (Ontinyent).

LA FESTA

Començarà a les 11h amb la inauguració de la fira gastronòmica, d’artesania i d’editorials. Immediatament després hi haurà un taller infantil de malabars i maquillatge i, també, es posaran en marxa les atraccions unflables de la fira per als més menuts.

A les 11.45 hi haurà una actuació per al públic infantil de Dani Miquel.

A les 13h es rebrà la marxa a peu (i com a novetat aquest any, també, amb bicicleta).

A les 13.45 començarà l’acte polític i entrega dels BLOCS D’HONOR 2014.

A les 14.30: Dinar.

A les 16h: Actuació d’ESIR (grup musical que mescla pop amb música tradicional; vénen des d’Agres i han estat el premi del concurs ROCK PENAT). Després, podrem gaudir del grup de Montcada ATUPA (rap i hip hop reivindicatiu).

US RECORDEM TAMBÉ LES FORMES DE PARTICIPAR AL DINAR (IMPORTANT!!!)

El menú que ens oferiran serà d’entrants: amanides i companatge, paella i fruita. La beguda i el pa estan inclosos. El preu d’aquesta modalitat és de 14€ per adults i 7€ per a xiquetes i xiquets (menors de 12 anys). Per reservar la teua plaça has d’enviar un mail a [email protected] indicant el nom i cognoms de totes les persones que volen dinar.

Podeu reservar el vostre tiquet de dinar fins al dia 22 d’octubre, dimecres.