Vicent Català, Secretari Local de Compromís per Muro: “La Consellera amb la seua resposta mostra la poca consideració cap als serveis i el treball que porta endavant la Mancomunitat de Serveis Socials Mariola”

La Mancomunitat de Serveis Socials Mariola està composta pels municipis de Muro, Gaianes, Alqueria, Alfafara i Agres.

El passat 6 d’Agost de 2013, Fran Ferri, diputat de Compromís a les Corts Valencianes va preguntar a la Consellera de Benestar sobre el deute de la Generalitat amb la Mancomunitat de Serveis Socials Mariola i com tenia programat la Conselleria per fer front al deute.

La Consellera el 7 de novembre va contestar que aquest deute ascendia a 106.147 € i que no tenien cap pla de pagaments. “La Conselleria de Benestar Social està adoptant totes les mesures possibles per fer front als pagaments pendents el més prompte possible”.

“Una volta més ens trobem davant una situació lamentable de falta de previsió i on el serveis a les persones no són cap prioritat per al Partit Popular” “Els Ajuntaments estan fent front a uns pagaments que no són responsabilitat seua mentre el Partit Popular promou una Reforma Local on ven al millor postor aquests serveis”, lamenta Vicent Català.

El Secretari Local de Compromís per Muro destaca que “des de Compromís seguim reivindicant la necessitat de fer polítiques a favor de les persones, que aquestes són la major prioritat, el seu dia a dia, el seu benestar, la seua felicitat de tots els dies. Aquesta és el nostre compromís.”

Resposta de la Consellera de Benestar Social