Exigeixen la construcció del nou col·legi El Bracal.

Vicent Català, Portaveu Local de Compromís per Muro: “Ha estat una maniobra del Partit Popular per dividir al poble i atacar a l’alcalde i al seu equip de govern, però sembla que una volta més el seny ha pogut amb les mentides i tots els agents educatius han dit NO a la reubicació i no als barracons. L’únic objectiu que pot tindre la societat murera és el de lluitar per aconseguir que el nou CEIP El Bracal siga una realitat el més prompte possible, i això sols és possible si tota la ciutadania es manté unida”.

El Consell Escolar Municipal de Muro, en sessió extraordinària, ha decidit per unanimitat que l’únic i exclusiu objectiu de tots i cadascun dels organismes del poble es el d’exigir i donar prioritat a la construcció del nou col·legi El Bracal.

La decisió ha estat presa davant la proposta del Partit Popular de ubicar als alumnes en el Centre Social Matzem.

Joves amb Compromís per Muro inicia la campanya “Generació NI NI” amb un seguit d’activitats i propostes per reivindicar la construcció del nou CEIP El Bracal.