Vicent Català elegit Secretari Local

El passat dissabte 24 de novembre de 2012 i al Arxiu Municipal de Muro, va tindre lloc el congrés del BLOCCOMPROMÍS per Muro.
En aquesta assemblea es va elegir la nova Executiva Local que estarà encapçalada per Vicent Català com a Secretari Local de la formació. Català comentava “és tot un orgull i una responsabilitat molt gran el estar al capdavant d’aquest col·lectiu, conscients de tot el que s’ha fet i dels anys que portem en la gestió de l’Ajuntament murer. Amb idees i forces renovades volem seguir fent costat més encara, als murers i mureres en aquest durs moments econòmics”.
Al seu costat i amb un col·lectiu amb més de 60 simpatitzants actius estaran com a Secretaria d’Organització Esperanza Giménez, Finances Pere Gómez, Comunicació Alex Llopis i com a vocals d’Implantació i Acció Electoral, Jaquelin Cerdà, Noelia Camps i Xelo Climent.
A la mateixa assemblea local els van acompanyar representants dels diferents estament d’organització del Bloc a nivell comarcal i nacional. Rafa Climent com a membre de l’Executiva Nacional, Vicent Molina Secretari d’Organització comarcal, Anna Climent membre de la Coordinadora Nacional del BLOC JOVE i Tània Climent Secretaria d’Organització del BLOC JOVE de la comarca.
“Els èxits d’una organització són el resultat de l’esforç combinat de cada individu”comentava també el nou Secretari Local afirmant que “Són els vostres somnis els que marcaran les nostres passes”.
Al mateix congrés l’Alcalde de Muro Rafa Climent també comentava “tenim un col·lectiu molt viu i amb una gran implicació diària. La gent jove també està molt il·lusionada amb el Bloc-Compromís i això fa que no estigues pendent de partit i gestió, que es molt complicat, cada situació té el seu camí. També tenim una base de gent de fa molts anys que sempre està al nostres costat i això es important, però com dic cal ressaltar implicacions de gent nova, jove i no tant jove que ens fa mirar el futur amb molt d’optimisme”.